Українська мова 6 клас
І семестр
(122 год, 3,5 год на тиждень)
(23 год. – зв’язного мовлення; 6 год. – резерв годин для використання на розсуд учителя) Г.Т.Шелехова, М.І.Пентилюк, В.І.Новосьолова, Т.Д.Гнаткович, Н.Б.Коржова, К.В.Таранік-Ткачук
№ п/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
1 |
|
Вступ. Краса і багатство української мови |
2 |
|
ЗМ №1. Мова і мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Ситуація спілкування |
3- 4 |
|
Повторення та поглиблення вивченого (7 год.) Словосполучення. Речення. Головні і другорядні члени речення. Однорідні члени речення. |
5
|
|
Просте і складне речення. Розділові знаки в простих і складних реченнях |
6 |
|
Звертання. Вставні слова |
7- 8 |
|
Пряма мова |
9 |
|
Структура тексту: зачин, основна частина, кінцівка; відоме й нове. Тема й основна думка тексту, мікротема, тематичне речення. Види зв'язку речень у тексті: послідовний, паралельний (практично). Типи й стилі тексту. Поняття про офіційно-діловий стиль. |
10 |
|
ЗМ № 2. Докладний усний переказ тексту художнього стилю. |
11 |
|
Контрольна робота №1. Повторення вивченого в попередніх класах. |
12 |
|
Лексикологія. Фразеологія ( 12 год.) Групи слів за їхнім походженням. |
13 |
|
Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів |
14-15 |
|
Активна і пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми |
16-17 |
|
Групи слів за вживанням. Загальновживані та стилістично забарвлені слова |
18 |
|
ЗМ № 3. Особливості опису приміщення. Усний переказ (докладний або вибірковий) розповідного тексту з елементами опису приміщення |
19 |
|
Діалектні слова |
20 |
|
Професійні слова і терміни. Просторічні слова |
21
|
|
Офіційно - ділова лексика |
22
|
|
ЗМ № 4. Поняття про діловий стиль. Ділові папери. Оголошення. План роботи |
23 |
|
Фразеологізми. Словник фразеологізмів. |
24-25 |
|
Джерела українських фразеологізмів. Прислів'я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів. Фразеологізми в ролі членів речення. |
26 |
|
ЗМ № 5 . Письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису приміщення. |
27 |
|
ЗМ № 6. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі |
28 |
|
Контрольна робота № 2. Лексикологія. Фразеологія. (тестування). Контрольне читання мовчки |
29-30 |
|
Словотвір. Орфографія (9 год.) Змінювання і творення слів. Основні способи словотворення: префіксальний, суфіксальний, префіксально -суфіксальний, безафіксальний, складання основ (або слів), абревіатури, перехід слів з однієї частини мови в іншу. Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова. Словотвірний словник. |
31 |
|
Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом –ин (а) від прикметників на –ський, -цький; буквосполученням –чн- (-шн-). |
32 |
|
Зміни приголосних при творені слів: відносних прикметників з суфіксами -ськ, -цьк, -зьк та іменників -ств(о), -цтв(о), -зтв(о) |
33 |
|
ЗМ № 7. Письмовий твір-опис приміщення на основі особистих вражень у науковому стилі |
34, 35 |
|
Складні слова. Сполучні -о, -е в складних словах. Творення складноскорочених слів |
36, 37 |
|
Правопис складних слів разом і через дефіс, написання слів з nie-; правопис складноскорочених слів. |
38, 39 |
|
ЗМ № 8 - 9. Контрольний докладний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням (опис приміщення) |
40 |
|
Контрольна робота №3. Словотвір. Орфографія (тести). |
41 |
|
Морфологія. Орфографія. Загальна характеристика частин мови |
42, 43 |
|
Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Іменники - назви істот і неістот (повторення). Іменники загальні і власні. Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні. Збірні іменники. Велика буква і лапки у власних назвах. |
44 |
|
Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду. Число іменників (повторення). Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини |
45 |
|
Контрольний диктант |
46 |
|
Відмінки іменників, їх значення. |
47 |
|
ЗМ № 10. Аналіз контрольного переказу та диктанту. Удосконалення писемного мовлення |
48 |
|
Урок повторення і узагальнення |
Фронтальні види контрольних робіт:
Форми контролю |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||||
1 |
II |
І |
II |
І |
II |
1 |
II |
І |
II |
|
Перевірка мовної теми* |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Письмо: переказ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
твір |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Правопис: диктант** |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Аудіювання* |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
Читання мовчки* |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
Говоріння:
І семестр
|
ІІ семестр |
читання вголос – 1
|
діалог – 1 |
усний переказ – 1
|
усний твір – 1 |